תפריט נגישות

טוראי ויסאם קזאמל ז"ל

ויסאם קזאמל
בן 20 בנפלו
בן זהור ווג'יה
נולד בבית ג'אן
בי"ג בטבת תשל"ז, 3/1/1977
התגורר בבית ג'אן
התגייס ב-8.2.1996
שרת בחיל השריון, חיל הלוגיסטיקה מפק' חטמ"ר 810
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ"ח בטבת תשנ"ז, 7/1/1997
מקום נפילה: חרמון
באזור רמת הגולן
מקום קבורה: בית ג'אן
הותיר: ארוסה, הורים, שבעה אחים - ואסים, סוזאן, רואן, אסעד, אייהם, סלב'ה ודניאל

קורות חיים

וסאם נולד בכפר בית ג'ן בתאריך 3.1.77. למד בבית ספר יסודי עד חטיבת ביניים בכפר בית ג'ן. ויסאם היה אהוב על כל מי שהכיר אותו, אהב את האנשים ואנשים אהבו אותו. הוא היה הבן הבכור בבית, אהב את אביו את אמו האחים האחיות, והם אהבו אותו מאוד ותכננו לו עתיד יפה ונהדר. היו לו הרבה חברים מהכפר וגם כן מחוץ לכפר, פשוט כל מי שהכיר אותו אהב אותו.

ויסאם אהב להתלבש יפה אהב לטייל אהב ספורט, ובמיוחד כדורגל, כמעט לא פספס משחקי כדורגל. וסאם אהב תמיד להיות חייל, חיכה הרבה זמן עד שקיבל צו גיוס ראשון, והוא עשה את כל התהליך לגיוס לצה"ל אך משום מה קיבל פטור מלא משירות בצבא, על פי החוק. אך רצה להתגייס רצה לשרת בצה"ל ולכן הוא התעקש והפעיל לחצים, הוא נעזר בקצינים בכירים מהכפר, עד שהגיע לחבר כנסת לשעבר מר אסעד ואסעד והוא עזר לו להתגייס.

וסאם התגייס לצה"ל בתאריך 8.2.96, היה חייל למופת, שימש כנהג ביחידת שריון, הוא אהב את חיל שריון והוא גאה בחיל זה. אפילו רוב הזמן שלו בכפר הסתובב במדים. וסאם תכנן עתיד נפלא, היו לו הרבה תוכניות לעתיד, הוא בנה בית ליד הבית של ההורים שלו, התארס בתאריך 15.6.96 לסמאח חמד נפאע מכפר בית ג'ן הוא אהב אותה מאוד וגם ארוסתו אהבה אותו מאוד ותכננו ביחד חיים נהדרים וקבעו תאריך לחתונה שהיה צריך להיות ב- 23.8.97, אך הגורל לא אפשר זאת, הגורל הרס את כל מה שתכנן וסאם וסמאח, הוא מיהר ולקח אותו מבין כל מי שאהב אותו, הוא נהרג בעת מילוי תפקידו בבסיס שלו, בעוצמת חרמון בגיל צעיר של עשרים שנה בתאריך 7.1.97. השאיר מאחוריו משפחה אבלה ובוכה, חברים תמהים, ארוסה שואלת למה דווקא וסאם? הוא נקבר בבית קברות צבאי בבית ג'ן בטקס צבאי מלא.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה